کیبورد سیم دارLogitech K120
کد محصول: 10548
قیمت فروش : 690,000 تومان
گارانتی
18 ماه گارانتی راگنو
ویژگی های برجسته وضعیت: ناموجود
-
فرم طراحی :مسطح
-
نور زمینه :ندارد
-
درگاه اتصال کیبورد :پورت USB
گارانتی | 18 ماه گارانتی راگنو |
---|---|
رنگ | مشکی |
کیبورد | |
سازنده کیبورد | Logitech |
فرم طراحی | مسطح |
رنگ کیبورد | مشکی |
نور زمینه | ندارد |
درگاه اتصال کیبورد | پورت USB |
صفحه کلید اعداد | دارد |
کیبورد Logitech K120 ، یک کیبورد با کیفیت از شرکت لاجیتک می باشد.کیبورد لاجیتک K120 ، یک کیبورد با سیم می باشد و برای امور تایپ و استفاده روزانه بسیار مناسب است. این محصول دارای دکمه های نرمی است که باعث افزایش عملکرد در هنگام تایپ می شود.
ارسال و بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی راگنو
از ابتدای راه همواره بر آن بودیم که به منظور تسهیل خرید برای مشتریان، ایدهآلترین شرایط را فراهم کنیم تا خرید از راگنو شاپ خاطرهای لذت بخش را رقم زند. در همین راستا راگنو شاپ شرایطی را برای ضمانت بازگشت کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا پس از خرید نیز همواره در کنار مشتریان خود باشد. لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا سریع ترین راه به شما پیشنهاد شود.
شرایط ضمانت بازگشت کالا به شرح زیر است:
۱. مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شده باشد:
در چنین حالتی اگر پس از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالا با راگنو شاپ تماس حاصل فرمایید، میتوانید کالای جایگزین دیگری انتخاب کنید و یا استرداد وجه خود را درخواست کنید. لازم به ذکر است که زمان ارسال کالا بین ۲ تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش میباشد.البته این بند شامل مواردی که کالا از تامین کننده خریداری شده باشد نمیشود. همچنین بازگشت وجه خریدار در این حالت ۱۰ روز کاری زمان میبرد.
۲. کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
در صورتی که کالا اشکال و ایراد فنی داشته باشد، باید نهایتا ظرف ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، ایراد کالا از طریق تماس تلفنی به راگنو شاپ اعلام کنید در غیر اینصورت مسولیت با شرکت گارانتی کننده خواهد بود.
اشکالاتی که در اثر هرگونه استفاده نادرست در کالا ایجاد شده باشد، شامل این سرویس نمیباشد.
۳. کالای خریداری شده از لحاظ ظاهری و یا فنی با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد:
در صورتی که قبل از باز کردن پلمپ کالا، امکان تشخیص مغایرت کالای ارسالی با مشخصات مندرج در سایت وجود داشته باشد، مشتری باید از باز کردن پلمپ کالا خودداری کند و حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت کالا موضوع را با کارشناسان راگنو شاپ در میان بگذارد. در این صورت است که مشتری میتواند از سرویس ضمانت بازگشت کالا استفاده نماید.
چنانچه مشتری پس از باز کردن جعبه کالا، متوجه مغایرت مشخصات کالا با مشخصات مندرج در سایت گردد، باید بدون استفاده از کالا، بستهبندی را به حالت اولیه بازگرداند و موضوع را حد اکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت کالا به اطلاع کارشناسان ما برساند تا بتواند از این سرویس استفاده نماید.
۴. کالای خریداری شده دارای اشکال فیزیکی،ظاهری و یا آسیب دیدگی باشد یا بر اثر حمل و نقل نادرست دچار آسیبدیدگی شده باشد:
لطفا قبل از تحویل از شرکت حملکننده و امضای رسید پستی، مرسوله را باز و از صحت آن مطمئن شوید. در صورتی که مرسوله آسیب دیده بود یا اشکالی در آن مشاهده نمودید از تحویل آن خودداری و با ما تماس بگیرید.همچنین اگر جعبه کالا باز شده و یا دارای ایراد فیزیکی بود، از تحویل بسته خودداری فرمایید و با راگنو شاپ تماس حاصل فرمایید.
با توجه به اینکه کلیه بستهبندیها به صورت استاندارد انجام میگیرد،پس از تحویل مرسوله به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، ایرادات ایجاد شده بر اثر حمل و نقل نادرست، بر عهده شرکتهای تحویلگیرنده مرسوله میباشد و خسارت مشتری جبران خواهد شد. در چنین شرایطی، بهینه پردازش در دفاع از حقوق مشتری خود، مشکل را پیگیری خواهد کرد.
در صورت مشاهده ایراد در زمان تحویل، حق مشتری برای اجتناب از تحویل کالا محفوظ است.
نحوه ارسال مرسوله به شرح زیر است:
۱. قبل از هرگونه اقدام با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید و هماهنگیهای لازم را به عمل آورید.
۲. کلیه اقلام موجود در مرسوله را مانند زمان تحویل بستهبندی کنید. کالای خریداری شده را در داخل کارتن جداگانهای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اورجینال کالا خودداری فرمایید.
۳. از نوشتن، برچسب زدن، مخدوش کردن، پاره کردن و هرگونه آسیب به کارتن اورجینال کالا خودداری فرمایید. در غیر این صورت از سرویس ضمانت بازگشت کالا بهرهمند نخواهید شد.
۴. ایراد کالا را بر روی یک برگه یادداشت و همراه مرسوله ارسال فرمایید.
نحوه محاسبه هزینه ارسال چگونه خواهد بود؟
۱. در صورتی که مغایرت مشخصات فنی، وجود ایراد فنی یا فیزیکی و یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان راگنو شاپ برسد، هزینهی ارسال کالا به عهده راگنو شاپ میباشد. راگنو شاپ انتخاب نوع ارسال مرسوله را طی تماس تلفنی اعلام مینماید.
۲. برای واریز وجه به حساب مشتری باید علاوه بر فاکتور کالا، قبض پرداخت هزینه مرسوله، همراه کالا ارسال شود. جهت آسودگی خاطر یک نسخه کپی از قبض را نزد خود نگه دارید.
۳. در صورت انصراف از خرید و یا تایید نشدن اشکال از طرف کارشناسان، هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهده مشتری میباشد.
کارشناسان شرکت ایراد گزارش شده از طرف مشتری را بررسی خواهند کرد. بررسیهایی که در مورد هر کالا به عمل میآید، بر اساس استانداردهای شرکتهای تولیدکننده میباشد و هیچ گونه نظر شخصی و سلیقهای، از هیچ یک از طرفین مبنای رد یا قبول ایراد نخواهد بود.
مدت زمان بررسی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از تحویل کالا به راگنو شاپ میباشد.
در صورتی که ایراد توسط واحد فنی تایید گردد، مشتری میتواند:
• در صورت موجود بودن کالا، کالای معوض را انتخاب کند.
• در صورتی که کالا در زمان تایید واحد فنی برای تعویض موجود نباشد، مشتری میتواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:
۱. مشتری میتواند کالای دیگری را به عنوان معوض انتخاب کند. در این صورت اگر قیمت کالای جدید بیشتر از سفارش اولیه باشد، باید مابهالتفاوت آن به حساب راگنو شاپ واریز گردد. اما اگر قیمت کالای انتخاب شده کمتر باشد، راگنو شاپ مبلغ مابهالتفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
۲. در خواست استرداد وجه کند.
بله ،شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه پروفایل من به صفحهای منتقل میشوید که در بخش مشخصات کاربری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
برای دسترسی به اطلاعات خرید های قبلی باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه لیست سفارشات کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
بله- شما برای ثبت سفارش در راگنو، حتما باید دارای حساب کاربری باشید. همچنین با عضویت در سایت راگنو شما می توانید سریع تر و راحت تر سفارش خود را پیگیری کنید و در جریان فروش ویژه سایت قرار بگیرید.
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است.به طور کلی مدت زمان ارسال برای استان تهران تا 24 ساعت و شهرستان ها 3 الی 7 روز کاری می باشد.
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی بیانگر اعتبار سایت می باشد.نماد اعتماد الکترونیکی توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت و پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق آن با قوانین اعطا می شود.شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت این نماد را مشاهده کنید.
تا پیش از انتخاب گزینه ثبت و نهایی کردن سفارش، شما می توانید سفارش خود را لغو و یا تغییر دهید.در غیر این صورت با تماس با خدمات مشتریان امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد.همچنین شما می توانید ظرف مدت 7 روز از زمان تحویل گرفتن کالا خود،از طریق تماس با فروشگاه،برگشت کالای خریداری شده را از راگنو درخواست نمایید.
در صورت مرجوعی کالا ،لازم است مبلغ کالا به حساب مشتری باز گردانده شود.لذا با وارد کردن اطلاعات حساب روند انتقال وجه سریعتر انجام می شود.
بله -پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله تکمیل مراحل خرید و بخش انتخاب آدرس، شما می توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
بله، در ساعات کاری با تماس با شماره تلفن 02166956617 به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید ولی به منظور تسریع فرایند خرید و ارسال سفارش و نیز کاهش بروز خطا در ثبت سفارش ،مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند و میتوانند از مرکز تماس فروشگاه راگنو برای ثبت سفارش خود راهنمایی بگیرند.
راگنو با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "لیست سفارشات" از وضعیت آن مطلع شوید.
همه کاربران راگنو می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ سفارش خود را آنلاین پرداخت نمایند در صورتی که آدرس تحویل سفارش در شهر تهران باشد، مشتریان محترم می توانند هزینه راهنگام تحویل سفارش در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
مشتریان گرامی در شهر تهران از دو روش پرداخت آنلاین و پرداخت در محل(COD) می توانند استفاده نمایند. مشتریان عزیز خارج از شهر تهران می بایست از روش پرداخت آنلاین استفاده نمایند. پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.
بله، گروه راگنو به روز ترین تکنولوژی های امنیتی را در حفظ اطلاعات شما و هم چنین تایید هویت سرور به کار میگیرد.
بله، در هنگام ثبت مشخصات سفارش خود، آدرس فرد مورد نظر را وارد نموده و در توضیحات بیشتر به هدیه بودن سفارش خود اشاره نمایید.
بله، مشتریان گرامی برای مشاهده تمامی محصولات می توانند به آدرس البرز - کرج - خیابان شهید بهشتی - روبروی خیابان فاطمی - پلاک 103 - طلا و جواهری راگنو مراجعه نمایند.
برای تعمیرات، بعد از رسیدن محصول به دست ما، با توجه به میزان زمان مورد نیاز برای تعمیرات به صورت میانگین 5-7 روز کاری زمان می برد.
برای تعویض، بعد از رسیدن محصول به دست ما، برای ارسال محصول جدید به صورت میانگین 3 روز کاری طول می کشد.
برای تعویض، بعد از رسیدن محصول به دست ما، برای ارسال محصول جدید به صورت میانگین 3 روز کاری طول می کشد.
رایگان! فروشگاه اینترنتی راگنو تمامی سفارش های بالای یک میلیون تومان شما مشتریان گرامی را در سراسر ایران به صورت رایگان به دست شما می رساند.
بله، تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی راگنو از طریق پست بیمه می باشند.
سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت 13 در تهران و کرج در همان روز تحویل داده می شود و پس از آن تا قبل از ساعت 13 روز بعد تحویل می گردد
برای مشتریان سایر شهر ها، تحویل کالا 2 تا 7 روز کاری بعد از ثبت سفارش می باشد.
مشتریان گرامی برای بازگرداندن کالای خریداری شده تا 10 روز بعد از تحویل کالا فرصت دارند مرکز خدمات مشتریان فروشگاه اینترنتی راگنو را از تصمیم خود مطلع نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش شیوه های ارسال و بازگشت کالا مراجعه فرمایید.
به صورت معمول 5-7 روز کاری پس از دریافت محصول شما و بررسی آن مبلغ پرداخت شده توسط شما بازگردانده می شود.