ارسال و بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی راگنو
از ابتدای راه همواره بر آن بودیم که به منظور تسهیل خرید برای مشتریان، ایدهآلترین شرایط را فراهم کنیم تا خرید از راگنو شاپ خاطرهای لذت بخش را رقم زند. در همین راستا راگنو شاپ شرایطی را برای ضمانت بازگشت کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا پس از خرید نیز همواره در کنار مشتریان خود باشد. لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا سریع ترین راه به شما پیشنهاد شود.
شرایط ضمانت بازگشت کالا به شرح زیر است:
۱. مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شده باشد:
در چنین حالتی اگر پس از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالا با راگنو شاپ تماس حاصل فرمایید، میتوانید کالای جایگزین دیگری انتخاب کنید و یا استرداد وجه خود را درخواست کنید. لازم به ذکر است که زمان ارسال کالا بین ۲ تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش میباشد.البته این بند شامل مواردی که کالا از تامین کننده خریداری شده باشد نمیشود. همچنین بازگشت وجه خریدار در این حالت ۱۰ روز کاری زمان میبرد.
۲. کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
در صورتی که کالا اشکال و ایراد فنی داشته باشد، باید نهایتا ظرف ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، ایراد کالا از طریق تماس تلفنی به راگنو شاپ اعلام کنید در غیر اینصورت مسولیت با شرکت گارانتی کننده خواهد بود.
اشکالاتی که در اثر هرگونه استفاده نادرست در کالا ایجاد شده باشد، شامل این سرویس نمیباشد.
۳. کالای خریداری شده از لحاظ ظاهری و یا فنی با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد:
در صورتی که قبل از باز کردن پلمپ کالا، امکان تشخیص مغایرت کالای ارسالی با مشخصات مندرج در سایت وجود داشته باشد، مشتری باید از باز کردن پلمپ کالا خودداری کند و حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت کالا موضوع را با کارشناسان راگنو شاپ در میان بگذارد. در این صورت است که مشتری میتواند از سرویس ضمانت بازگشت کالا استفاده نماید.
چنانچه مشتری پس از باز کردن جعبه کالا، متوجه مغایرت مشخصات کالا با مشخصات مندرج در سایت گردد، باید بدون استفاده از کالا، بستهبندی را به حالت اولیه بازگرداند و موضوع را حد اکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت کالا به اطلاع کارشناسان ما برساند تا بتواند از این سرویس استفاده نماید.
۴. کالای خریداری شده دارای اشکال فیزیکی،ظاهری و یا آسیب دیدگی باشد یا بر اثر حمل و نقل نادرست دچار آسیبدیدگی شده باشد:
لطفا قبل از تحویل از شرکت حملکننده و امضای رسید پستی، مرسوله را باز و از صحت آن مطمئن شوید. در صورتی که مرسوله آسیب دیده بود یا اشکالی در آن مشاهده نمودید از تحویل آن خودداری و با ما تماس بگیرید.همچنین اگر جعبه کالا باز شده و یا دارای ایراد فیزیکی بود، از تحویل بسته خودداری فرمایید و با راگنو شاپ تماس حاصل فرمایید.
با توجه به اینکه کلیه بستهبندیها به صورت استاندارد انجام میگیرد،پس از تحویل مرسوله به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، ایرادات ایجاد شده بر اثر حمل و نقل نادرست، بر عهده شرکتهای تحویلگیرنده مرسوله میباشد و خسارت مشتری جبران خواهد شد. در چنین شرایطی، بهینه پردازش در دفاع از حقوق مشتری خود، مشکل را پیگیری خواهد کرد.
در صورت مشاهده ایراد در زمان تحویل، حق مشتری برای اجتناب از تحویل کالا محفوظ است.
نحوه ارسال مرسوله به شرح زیر است:
۱. قبل از هرگونه اقدام با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید و هماهنگیهای لازم را به عمل آورید.
۲. کلیه اقلام موجود در مرسوله را مانند زمان تحویل بستهبندی کنید. کالای خریداری شده را در داخل کارتن جداگانهای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اورجینال کالا خودداری فرمایید.
۳. از نوشتن، برچسب زدن، مخدوش کردن، پاره کردن و هرگونه آسیب به کارتن اورجینال کالا خودداری فرمایید. در غیر این صورت از سرویس ضمانت بازگشت کالا بهرهمند نخواهید شد.
۴. ایراد کالا را بر روی یک برگه یادداشت و همراه مرسوله ارسال فرمایید.
نحوه محاسبه هزینه ارسال چگونه خواهد بود؟
۱. در صورتی که مغایرت مشخصات فنی، وجود ایراد فنی یا فیزیکی و یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان راگنو شاپ برسد، هزینهی ارسال کالا به عهده راگنو شاپ میباشد. راگنو شاپ انتخاب نوع ارسال مرسوله را طی تماس تلفنی اعلام مینماید.
۲. برای واریز وجه به حساب مشتری باید علاوه بر فاکتور کالا، قبض پرداخت هزینه مرسوله، همراه کالا ارسال شود. جهت آسودگی خاطر یک نسخه کپی از قبض را نزد خود نگه دارید.
۳. در صورت انصراف از خرید و یا تایید نشدن اشکال از طرف کارشناسان، هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهده مشتری میباشد.
کارشناسان شرکت ایراد گزارش شده از طرف مشتری را بررسی خواهند کرد. بررسیهایی که در مورد هر کالا به عمل میآید، بر اساس استانداردهای شرکتهای تولیدکننده میباشد و هیچ گونه نظر شخصی و سلیقهای، از هیچ یک از طرفین مبنای رد یا قبول ایراد نخواهد بود.
مدت زمان بررسی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از تحویل کالا به راگنو شاپ میباشد.
در صورتی که ایراد توسط واحد فنی تایید گردد، مشتری میتواند:
• در صورت موجود بودن کالا، کالای معوض را انتخاب کند.
• در صورتی که کالا در زمان تایید واحد فنی برای تعویض موجود نباشد، مشتری میتواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:
۱. مشتری میتواند کالای دیگری را به عنوان معوض انتخاب کند. در این صورت اگر قیمت کالای جدید بیشتر از سفارش اولیه باشد، باید مابهالتفاوت آن به حساب راگنو شاپ واریز گردد. اما اگر قیمت کالای انتخاب شده کمتر باشد، راگنو شاپ مبلغ مابهالتفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
۲. در خواست استرداد وجه کند.